12-aastane garantii väravatele ja väravaautomaatikale
10-aastase (alates 01.11.2020. paigaldatud toodetele 12-aastase) garantii võimalus kehtib eraklientide puhul Aldermani poolt komplektselt valmistatud ja paigaldatud väravate ning väravaautomaatika premium-mudelitele. Ettevõtetele ning korteriühistutele kehtib samadele mudelitele 5-aastase (alates 01.11.2020. paigaldatud toodetele 6-aastase) garantii võimalus.
Garantiiprogrammiga saavad liituda nii meie uued kui tagasiulatuvalt ka olemasolevad kliendid, kellele Alderman on paigaldanud väravad ja automaatika valitud mudelid, eeldusel, et toodete 2-aastane tehasegarantii ei ole veel lõppenud.
MILLISTELE TOODETELE SAAB GARANTII 10 (12) AASTANI PIKENDADA?
10-aastase garantii (alates 01.11.2020.a. 12-aastase garantii) saate järgmistele Aldermani paigaldatud toodetele: Alderman Premium – liugväravatele ava laiusega kuni 6m (alates 2016.a. kuni 8m), tiibväravatele ava laiusega kuni 5m ning AS-seeria liugväravaautomaatikale ja AW-seeria tiibväravaautomaatikale, mis on Aldermani poolt paigaldatud komplektselt koos väravaga.
Garantiipikendus tagab toodete häireteta toimimise ja ei kehti toodete pinnakattele ega kuluosadele.
Garantiipikendus ei laiene eri aegadel ja teiste ettevõtete või isepaigaldajate poolt paigaldatud toodetele.
Garantiipikendusega kaasneb veel üks lisaboonus – kõik garantii alla mittekuuluvad varuosad müüme garantii kehtivuse ajal 20% tavahinnast soodsamalt ja uue väravaautomaatika premium-mudeli saate samuti osta tavahinnast soodsamalt.
KUIDAS GARANTIIPIKENDUST TAOTLEDA?
1. Andke oma soovist teada kodulehel “Telli väljakutse“-vormi täitmise teel. Teie soov registreeritakse ning saate e-mailile tellimuse kinnituse prüfülaktilise hoolduse teostamiseks vastavalt prognoositavale aja kulule. Lõpparve saadame pärast hoolduse teostamist vastavalt tegelikule tööde mahule ja materjali kulule. Tavaline profülaktilise hoolduse maht on 1,5-2h.
2. Pärast tellimuse kinnituse laekumist läheb tellimus tööde järjekorda ning teiega võtab ühendust meie meister, kes tuleb ja teostab automaatika ning väravate profülaktilise ülevaatuse ja hoolduse: testib värava liikumist automaatikaga ja ilma, puhastab kontrolleri ja turvakiireandurid tolmust ja putukatest, seadistab vajadusel ajamite parameetreid.
3. Pärast arve tasumist pikeneb teile paigaldatud automaatika ja väravate garantii erakasutuses olevate toodete puhul 12 kuud ja kommertskasutuses olevate toodete puhul sõltuvalt kasutusintensiivsusest 6-9 kuu võrra.
4. Enne lisagarantiiaja möödumist võite samal viisil garantiid jällegi pikendada: selle aluseks on Aldermani poolt viimase ülevaatuse eest väljastatud ja tähtaegselt tasutud arve.
5. Vastavalt vajadusele teostab meister ka põhjaliku ülevaatuse ning hoolduse – puhastab kontrolleri ja turvakiired putukatest, reguleerib vajadusel hammaslati kõrgust (liugväravatel), määrib hingesid/rullikuid, kontrollib lõtkusid ja häälestab ajamite veojõudu. Vajadusel avab ajamite reduktorid ja hindab määrde seisukorda. Põhjaliku hoolduse vajadust hindab meister kohapeal tavahoolduse käigus, reeglina toimub see 3-6-aastase prioodiga sõltuvalt kasutusoludest.
6. Erakasutajate puhul katab garantii esimese 5 kasutusaasta (alates 01.11.2020.a. 7. kasutusaasta) jooksul 100%, alates 6. kasutusaastast (8. kasutusaastast) 90% garantii korras vahetatavatest detailide ja töö maksumusest, 7. aastast (9. aastast) 70% eelnimetatu maksumusest, 8. aastast (10. aastast) 50% maksumusest, 9. aastast (11. aastast) 35% ja 10. aasta (12. aasta) jooksul 20% maksumusest. Garantii kehtivus lõpeb 10 (12) kasutusaasta täitumisel või kui eelmisest profülaktilisest ülevaatusest on möödunud enam kui üks aasta.
7. UUS! Alates 01.11.2020. on võimalik garantii pikendamise võimalust ennistada, juhul kui eelmisest ülevaatusest on möödas enam kui aasta ning seetõttu on garantii katkenud. Selleks tellige väravate ja automaatika põhjalik ülevaatus-test, mille käigus kontrollib meister värava ja automaatika seisukorda, lõtke ajamites ja kinnituskronsteinides, värava hingedes ja rullikutes, vaatab üle ajamite reduktorite ja kontrolleri seisukorra, hindab määrde vahetamise vajadust jne. Ülevaatuse tulemusel saate eksperthinnangu oma värava ja automaatika seisukorra kohta ning remondivajaduse olemasolul ka pakkumise. Kui vigu ega puudusi värava/automaatika töös ei tuvastatud, või pärast remondi teostamist, taastub garantii pikendamise võimalus vastavalt eeltoodud tingimustele.
Kommertskasutajate puhul on garantii ulatus järgmine: alates 2. aastast (alates 01.11.2020. 3. aastast) katab garantii 80% garantiiremondi maksumusest, 3. aastast (4. aastast) 60%, 4. aastast (5. aastast) 40% ja 5. aastast (6. aastast) 20%. Garantii lõpeb 5 (6) kasutusaasta täitumisel või juhul kui järgmise ülevaatuse tähtaeg on möödunud. Vähese kasutusintensivsuse korral ja eraldi kokkuleppel on võimalik garantiid pikendada ka pärast 5 (6) kasutusaasta möödumist.
8. Garantii alla ei kuulu toodete ebaõigest või hoolimatust kasutamisest ja agressiivsest keskkonnamõjust tekkinud kahju. Näiteks ala- või ülepingekahjud, otsasõidud mootorsõidukiga, koerte urineerimisest põhjustatud lühised mähises jms.
Profülaktilised ülevaatused võimaldavad ennetada mitmeid spetsiifilisi rikkeid – näiteks on olnud juhtumeid, kus mitmeid aastaid puhastamata kontrolleris on putukad lühistanud protsessori või ämblikuvõrgud seganud turvakiirte andurite töötamist. Seni kuni automaatika toimib, pole justkui põhjust tema töösse sekkuda, kuid profülaktiline ülevaatus pikendab seadmete eluiga ning kindlustab meie klientidele toodete maksimaalse kasutusea ja vähimad ülalpidamiskulud.
Tutvu hinnakirjaga ning telli garantiipikenduse väljakutse siit.
Soovitame sõlmida hoolduslepingu: sellisel juhul ei ole ettemaks vajalik. Kui selline soov on, siis märkige see ära väljakutset tellides.
Alderman jätab endale õiguse garantiitingimusi ilma ette teatamata muuta ja täiendada.